Wniosek o Konto osobisteNr
Twój link do dokończenia wniosku wygasł.
Zapraszamy do wypełnienia nowego wniosku.
Wniosek o Konto osobiste
Podaj podstawowe dane w celu wypełnienia wniosku
Wniosek o Moto Konto do obsługi lokat
Otwarcie Moto Konta jest niezbędne do założenia lokaty. Przeczytaj więcej o Moto Koncie.
Podaj podstawowe dane w celu wypełnienia wniosku
Złóż wniosek tylko w 5 minut!
Dbamy o bezpieczeństwo i wygodę naszych Klientów. Twoje dane osobowe chronione są przez przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz zasady ochrony prywatności stosowane przez Toyota Bank.
PAMIĘTAJ!
- Twoje dane są bezpieczne
- Nie zaśmiecamy Twojej skrzynki
- Zyskujesz wygodny dostęp online
- Chronisz środowisko naturalne
Złożenie wniosku w Toyota Bank zajmie tylko 5 minut. Przygotuj dowód osobisty (lub paszport) i postępuj według instrukcji. Pełną ochronę danych osobowych gwarantuje certyfikat bezpieczeństwa.
Twoje dane osobowe chronione są przez przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz zasady ochrony prywatności stosowane przez Toyota Bank.
Otwierasz konto z pełnomocnikiem. Upewnij się, że pełnomocnik będzie z Tobą podczas wizyty kuriera w celu podpisania dokumentów.
Czy pełnomocnik będzie obecny podczas spotkania z kurierem?
Dane osobowe – pełnomocnik Dane osobowe - użytkownik
Dokument tożsamości – pełnomocnik
Kontakt – pełnomocnik
Adres stały (zameldowania) – pełnomocnik
Adres korespondencyjny – pełnomocnik
Główny wnioskujący
Dzienne limity transakcyjne na karcie
Limity transakcyjne na rachunku
Serwisy assistance
Współwnioskodawca
Karta płatnicza
Dzienne limity transakcyjne na karcie
Dzienne limity transakcyjne na karcie
Limity transakcyjne na rachunku
Serwisy assistance – Współwnioskodawca
Pełnomocnik
Karta płatnicza
Dzienne limity transakcyjne na karcie
Limity transakcyjne na rachunku
Serwisy assistance – Pełnomocnik 1
Serwisy assistance – Pełnomocnik 2
Serwisy assistance – Pełnomocnik 3
Arkusz informacyjny dla deponentów
A czy wiesz, że…
- Karta jest darmowa! Zawsze!
Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.
***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.
Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.
***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.
Zgody i oświadczenia - pełnomocnikZgody i oświadczenia - użytkownik
Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.
***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.
Oświadczenie FATCA
Czy jesteś podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki?
Podmiot przeze mnie reprezentowany jest (prosimy o zaznaczenie jednego pola):
Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący instytucją finansową, posiada następujący status dla celów FATCA:
Podmiot przeze mnie reprezentowany (niebędący instytucją finansową) posiada następujący status w rozumieniu umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA:
Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący pasywnym podmiotem niefinansowym
- informacje zawarte w przedstawionych przeze mnie dokumentach są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym,
- jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:
- Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
- Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
- Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
- posiada amerykańskie obywatelstwo,
- uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
- dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
- spełniła test długości pobytu, to znaczy:
- osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
- liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
- W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
- Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
- Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.
Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:
- Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu Szczególna osoby amerykańska lub Pasywny podmiot niefinansowy posiadający beneficjenta rzeczywistego będącego obywatelem lub rezydentem podatkowym Stanów Zjednoczonych Ameryki, nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
- Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
- W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
- Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
- Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.
Poprzez instytucje finansowe rozumie się:
- Banki lub inne podmioty przyjmujące depozyty w toku działalności bankowej lub podobnej działalności
- Zakłady ubezpieczeń na życie, oferujące ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym
- Fundusze inwestycyjne
- Podmioty przechowujące aktywa w imieniu innych podmiotów (np. domy maklerskie)
Rozumie się przez to podmiot, który spełnia przesłanki wskazane w pkt 1 niniejszego Załącznika, jednakże jest wyłączony z FATCA na podstawie kwalifikacji jako:
- podmiot notowany na rynku giełdowym lub podmiot powiązany z takim podmiotem,
- bank amerykański,
- organizacja zwolniona z podatku na podstawie przepisów amerykańskich,
- podmiot administracji federalnej lub stanowej,
- amerykańska spółka inwestycyjna,
- dealer papierów wartościowych lub broker,
- fundusz typu trust, zwolniony z podatków w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Podmioty uznawane za Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcę to:
- rządy państw oraz podległe im jednostki organizacyjne a także jednostki samorządu terytorialnego, oraz należące do rządów i samorządów w całości agencje i inne jednostki sektora finansów publicznych
- organizacje międzynarodowe oraz agencje i inne jednostki organizacyjne w całości należące do tych organizacji
- banki centralne
- fundusze emerytalne lub podmioty zarządzające tymi funduszami
- podmioty będące Instytucją Inwestycyjną w rozumieniu FATCA, pod warunkiem, że każdy z bezpośrednich udziałowców oraz wierzycieli uprawnionych do odsetek jest Instytucją Depozytową lub posiada status Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcy
Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
- posiada amerykańskie obywatelstwo,
- uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
- dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
- spełniła test długości pobytu, to znaczy:
- osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
- liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
Oświadczenie FATCA
Czy jesteś podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki?
Podmiot przeze mnie reprezentowany jest (prosimy o zaznaczenie jednego pola):
Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący instytucją finansową, posiada następujący status dla celów FATCA:
Podmiot przeze mnie reprezentowany (niebędący instytucją finansową) posiada następujący status w rozumieniu umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA:
Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący pasywnym podmiotem niefinansowym
- informacje zawarte w przedstawionych przeze mnie dokumentach są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym,
- jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:
- Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
- Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
- Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
- posiada amerykańskie obywatelstwo,
- uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
- dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
- spełniła test długości pobytu, to znaczy:
- osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
- liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
- W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
- Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
- Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.
Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:
- Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu Szczególna osoby amerykańska lub Pasywny podmiot niefinansowy posiadający beneficjenta rzeczywistego będącego obywatelem lub rezydentem podatkowym Stanów Zjednoczonych Ameryki, nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
- Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
- W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
- Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
- Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.
Poprzez instytucje finansowe rozumie się:
- Banki lub inne podmioty przyjmujące depozyty w toku działalności bankowej lub podobnej działalności
- Zakłady ubezpieczeń na życie, oferujące ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym
- Fundusze inwestycyjne
- Podmioty przechowujące aktywa w imieniu innych podmiotów (np. domy maklerskie)
Rozumie się przez to podmiot, który spełnia przesłanki wskazane w pkt 1 niniejszego Załącznika, jednakże jest wyłączony z FATCA na podstawie kwalifikacji jako:
- podmiot notowany na rynku giełdowym lub podmiot powiązany z takim podmiotem,
- bank amerykański,
- organizacja zwolniona z podatku na podstawie przepisów amerykańskich,
- podmiot administracji federalnej lub stanowej,
- amerykańska spółka inwestycyjna,
- dealer papierów wartościowych lub broker,
- fundusz typu trust, zwolniony z podatków w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Podmioty uznawane za Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcę to:
- rządy państw oraz podległe im jednostki organizacyjne a także jednostki samorządu terytorialnego, oraz należące do rządów i samorządów w całości agencje i inne jednostki sektora finansów publicznych
- organizacje międzynarodowe oraz agencje i inne jednostki organizacyjne w całości należące do tych organizacji
- banki centralne
- fundusze emerytalne lub podmioty zarządzające tymi funduszami
- podmioty będące Instytucją Inwestycyjną w rozumieniu FATCA, pod warunkiem, że każdy z bezpośrednich udziałowców oraz wierzycieli uprawnionych do odsetek jest Instytucją Depozytową lub posiada status Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcy
Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
- posiada amerykańskie obywatelstwo,
- uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
- dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
- spełniła test długości pobytu, to znaczy:
- osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
- liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
Oświadczenie CRS
Oświadczam, że posiadam następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Prosimy o potwierdzenie, że nie jest Pan/Pani płatnikiem podatków w Polsce?
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:
) Beneficjent rzeczywisty
Aktualne miejsce zamieszkania
Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:
Oświadczenie
Oświadczam, że posiadam następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Prosimy o potwierdzenie, że nie jest Pan/Pani płatnikiem podatków w Polsce?
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:
) Beneficjent rzeczywisty
Aktualne miejsce zamieszkania
Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:
Oświadczenie
Oświadczenie CRS
Oświadczam, że podmiot przeze mnie reprezentowany posiada następujący status w rozumieniu Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami („CRS”):
Podmiot przeze mnie reprezentowany posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
) Beneficjent rzeczywisty
Aktualne miejsce zamieszkania
Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)
Polska
Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)
Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:
Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
- - przyjmowania depozytów,
- - oferowania ubezpieczeń z elementem inwestycyjnym,
- - przechowywania aktywów na rzecz innych osób,
- - inwestowania, zarządzania lub administrowania środkami finansowymi innych osób.
- - Bank (w tym bank spółdzielczy),
- - SKOK,
- - Zakład ubezpieczeń na życie,
- - Dom maklerski,
- - Fundusz inwestycyjny,
- - Fundusz emerytalny,
- - Trust.
- - Spółka notowana na giełdzie w Polsce lub w innym kraju,
- - Podmiot należący do grupy kapitałowej, w której podmiot dominujący jest notowany na giełdzie w Polsce lub innym kraju.
- - instytucji rządowej,
- - banku centralnego,
- - organizacji międzynarodowej.
- - Organy administracji rządowej, agencje rządowe, jednostki samorządu terytorialnego,
- - Narodowy Bank Polski lub bank centralny innego kraju,
- - ONZ, NATO.
- - Spółka prowadząca działalność handlową, produkcyjną lub świadcząca usługo z siedzibą w Polsce lub w innym kraju,
- - Organizacje charytatywne.
- - Spółka (istniejąca dłużej niż 24 miesiące), nieprowadząca rzeczywistej działalności gospodarczej, osiągająca jedynie dochody inwestycyjno-oszczędnościowe,
- - Spółka działająca na zasadach holdingu, która jest właścicielem instytucji finansowych,
- - Fundusz inwestycyjny lub trust z USA.
Oświadczenie PEP
Oświadczam, że jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczam, że jestem członkiem rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczam, że jestem osobą znaną jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczenie o źródle pochodzenia wartości majątkowych
Oświadczam, że wartości majątkowe angażowane w ramach moich stosunków umownych z Toyota Bank Polska SA, pochodzą z:
Oświadczenie o źródle pochodzenia majątku
Oświadczam, że cały majtek pozostający w mojej dyspozycji pochodzi z:
Oświadczam, że jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczam, że jestem członkiem rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczam, że jestem osobą znaną jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne
Oświadczenie o źródle pochodzenia wartości majątkowych
Oświadczam, że wartości majątkowe angażowane w ramach moich stosunków umownych z Toyota Bank Polska SA, pochodzą z:
Oświadczenie o źródle pochodzenia majątku
Oświadczam, że cały majtek pozostający w mojej dyspozycji pochodzi z:
Wniosek złożony
dziękujemy!
Zadzwonimy w celu
potwierdzenia wniosku.
Dostarczymy
umowę do podpisania
Wniosek złożony
dziękujemy!
Dostarczymy
umowę do podpisu
Wyślemy
SMS z potwierdzeniem
uruchomienia produktu