Wniosek o Konto wspólneNr

Wniosek o Konto wspólne

Podaj podstawowe dane w celu wypełnienia wniosku

Wniosek o Moto Konto do obsługi lokat

Otwarcie Moto Konta jest niezbędne do założenia lokaty. Przeczytaj więcej o Moto Koncie.

Podaj podstawowe dane w celu wypełnienia wniosku

Złóż wniosek tylko w 5 minut!

Dbamy o bezpieczeństwo i wygodę naszych Klientów. Twoje dane osobowe chronione są przez przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz zasady ochrony prywatności stosowane przez Toyota Bank

Dbamy o bezpieczeństwo i wygodę naszych Klientów. Twoje dane osobowe chronione są przez przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz zasady ochrony prywatności stosowane przez Toyota Bank.

PAMIĘTAJ!

Do złożenia wniosku o pożyczkę niezbędne jest posiadanie konta (lub karty, lokaty, kredytu) w Toyota Bank.
Do złożenia wniosku o pożyczkę niezbędne jest posiadanie konta. Zachęcamy do założenia konta w Toyota Bank.
Załóż Konto Osobiste Załóż Moto Konto
Możesz również przejść do strony Toyota Bank Polska i zapoznać się z naszą ofertą.
 
 
 
Klauzula Informacyjna


  • Twoje dane są bezpieczne
  • Nie zaśmiecamy Twojej skrzynki
  • Zyskujesz wygodny dostęp online
  • Chronisz środowisko naturalne
Niezbędne do wypełnienia
Złożenie wniosku w Toyota Bank zajmie tylko 5 minut. Przygotuj dowód osobisty (lub paszport) i postępuj według instrukcji. Pełną ochronę danych osobowych gwarantuje certyfikat bezpieczeństwa.
Bezpieczeństwo danych
Twoje dane osobowe chronione są przez przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz zasady ochrony prywatności stosowane przez Toyota Bank.
UWAGA!
Otwierasz konto z pełnomocnikiem. Upewnij się, że pełnomocnik będzie z Tobą podczas wizyty kuriera w celu podpisania dokumentów.

Bezterminowy

 

Czy pełnomocnik będzie obecny podczas spotkania z kurierem?

Wybierz inny termin wizyty kuriera, tak aby pełnomocnik by również dostępny.

Bezterminowy

 

Pełnomocnik numer Użytkownik numer

Dane osobowe – pełnomocnik Dane osobowe - użytkownik

Dokument tożsamości – pełnomocnik

Bezterminowy

Kontakt – pełnomocnik

Adres stały (zameldowania) – pełnomocnik

 

Adres korespondencyjny – pełnomocnik

Jestem członkiem programu Toyota More

Dzienne limity transakcyjne na karcie

zł
zł
zł
zł

Limity transakcyjne na rachunku

 
 
zł
zł
zł
zł

▼ ▲
Niniejszym oświadczam, że zgadzam się na przystąpienie do programu assistance: nazwa programu, w zakresie określonym w „Warunkach Świadczenia usług”, dostępnym na stronie Banku http://www.toyotabank.pl, będącym załącznikiem do Umowy Serwisowej zawartej w Warszawie w dniu 31 marca 2015 roku pomiędzy: Toyota Bank Polska S.A. ul. Postępu 18b, Warszawa, 02-676 a Europ Assistance Polska Sp. z o.o., zgodnie z udostępnionymi mi Warunkami świadczenia usług dla Klientów Toyota Bank Polska S.A. Jednocześnie wyrażam zgodę na pobranie opłaty za uczestnictwo w programie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Toyota Bank Polska S.A."

Jestem członkiem programu Toyota More

Dzienne limity transakcyjne na karcie

zł
zł
zł
zł

Limity transakcyjne na rachunku

 
 
zł
zł
zł
zł

▼ ▲
Niniejszym oświadczam, że zgadzam się na przystąpienie do programu assistance: nazwa programu, w zakresie określonym w „Warunkach Świadczenia usług”, dostępnym na stronie Banku http://www.toyotabank.pl, będącym załącznikiem do Umowy Serwisowej zawartej w Warszawie w dniu 31 marca 2015 roku pomiędzy: Toyota Bank Polska S.A. ul. Postępu 18b, Warszawa, 02-676 a Europ Assistance Polska Sp. z o.o., zgodnie z udostępnionymi mi Warunkami świadczenia usług dla Klientów Toyota Bank Polska S.A. Jednocześnie wyrażam zgodę na pobranie opłaty za uczestnictwo w programie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Toyota Bank Polska S.A."

Jestem członkiem programu Toyota More

Dzienne limity transakcyjne na karcie - pełnomocnik

Dzienne limity transakcyjne na karcie

zł
zł
zł
zł

Limity transakcyjne na rachunku

 
 
zł
zł
zł
zł

- pełnomocnik

▼ ▲
Niniejszym oświadczam, że zgadzam się na przystąpienie do programu assistance: nazwa programu, w zakresie określonym w „Warunkach Świadczenia usług”, dostępnym na stronie Banku http://www.toyotabank.pl, będącym załącznikiem do Umowy Serwisowej zawartej w Warszawie w dniu 31 marca 2015 roku pomiędzy: Toyota Bank Polska S.A. ul. Postępu 18b, Warszawa, 02-676 a Europ Assistance Polska Sp. z o.o., zgodnie z udostępnionymi mi Warunkami świadczenia usług dla Klientów Toyota Bank Polska S.A. Jednocześnie wyrażam zgodę na pobranie opłaty za uczestnictwo w programie zgodnie z Tabelą Opłat i Prowizji Toyota Bank Polska S.A."

Arkusz informacyjny dla deponentów

Prosimy o zapoznanie się z Arkuszem Informacyjnym dla Deponentów oraz potwierdzenie jego otrzymania. Kliknij poniższy link i zapoznaj się z Arkuszem, a następnie zamów jego dostarczenie na adres e-mail podany we wcześniejszym etapie wypełniania wniosku.
Wyświetl arkusz informacyjny





Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.

***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.





Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.

***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.

Zgody i oświadczenia - pełnomocnikZgody i oświadczenia - użytkownik





Grupa Toyota
Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. oraz Toyota Central Europe sp. z o.o.

***
Niniejsza zgoda jest dobrowolna, ale jej wyrażenie jest warunkiem koniecznym zawarcia umowy z Toyota Bank Polska S.A.
Klauzula Informacyjna

Oświadczenie FATCA

Czy jesteś podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki?

9-cyfrowy amerykański numer identyfikacji podatkowej (TIN)

Podmiot przeze mnie reprezentowany jest (prosimy o zaznaczenie jednego pola):

Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący instytucją finansową, posiada następujący status dla celów FATCA:

Prosimy o podanie numeru GIIN

Podmiot przeze mnie reprezentowany (niebędący instytucją finansową) posiada następujący status w rozumieniu umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA:

Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący pasywnym podmiotem niefinansowym

  1. informacje zawarte w przedstawionych przeze mnie dokumentach są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym,
  2. jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:

  1. Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
  2. Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
  3. Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
    1. posiada amerykańskie obywatelstwo,
    2. uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
    3. dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
    4. spełniła test długości pobytu, to znaczy:
    5. osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
    6. liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
    Szczegółowa definicja podatnika Stanów Zjednoczonych, wraz ze stosownymi włączeniami z tej definicji, jest zawarta w przepisach Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych (ang. Internal Revenue Code).
  4. W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
  5. Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
  6. Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.

Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:

  1. Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu Szczególna osoby amerykańska lub Pasywny podmiot niefinansowy posiadający beneficjenta rzeczywistego będącego obywatelem lub rezydentem podatkowym Stanów Zjednoczonych Ameryki, nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
  2. Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
  3. W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
  4. Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
  5. Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.

Poprzez instytucje finansowe rozumie się:

  1. Banki lub inne podmioty przyjmujące depozyty w toku działalności bankowej lub podobnej działalności
  2. Zakłady ubezpieczeń na życie, oferujące ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym
  3. Fundusze inwestycyjne
  4. Podmioty przechowujące aktywa w imieniu innych podmiotów (np. domy maklerskie)
Oznacza spółkę lub inny podmiot posiadający siedzibę w Stanach Zjednoczonych Ameryki lub podmiot założony / działający zgodnie z prawem Stanów Zjednoczonych Ameryki z wyłączeniem kategorii wskazanych jako Osoba Amerykańska inna niż Szczególna Osoba Amerykańska opisanych w części II pkt. 3 poniżej.

Rozumie się przez to podmiot, który spełnia przesłanki wskazane w pkt 1 niniejszego Załącznika, jednakże jest wyłączony z FATCA na podstawie kwalifikacji jako:

  1. podmiot notowany na rynku giełdowym lub podmiot powiązany z takim podmiotem,
  2. bank amerykański,
  3. organizacja zwolniona z podatku na podstawie przepisów amerykańskich,
  4. podmiot administracji federalnej lub stanowej,
  5. amerykańska spółka inwestycyjna,
  6. dealer papierów wartościowych lub broker,
  7. fundusz typu trust, zwolniony z podatków w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Podmioty uznawane za Aktywny podmiot niefinansowy to podmioty, których ponad 50% dochodów ma charakter inny niż dochody inwestycyjne. Dochodem o charakterze inwestycyjnym są dywidendy, odsetki, ekwiwalenty dywidend i odsetek, czynsze i opłaty licencyjne inne niż wynikające z aktywnego prowadzenia działalności gospodarczej, zyski ze sprzedaży majątku generującego dochody o charakterze inwestycyjnym (np. zyski ze sprzedaży akcji), zyski z transakcji na instrumentach pochodnych, zyski z tytułu różnic kursowych oraz kwoty uzyskane na podstawie umów ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym. Aktywnym podmiotem niefinansowym jest także podmiot notowany na giełdzie lub powiązany z takim podmiotem (50% udziałów lub akcji w Posiadaczu rachunku jest bezpośrednio bądź pośrednio posiadanych przez podmiot notowany na giełdzie, Posiadacz rachunku posiada bezpośrednio lub pośrednio 50% udziałów lub akcji w podmiocie notowanym na giełdzie lub jeden podmiot posiada bezpośrednio lub pośrednio 50% udziałów lub akcji zarówno w Posiadaczu rachunku, jak i w podmiocie notowanym na giełdzie. Aktywnym podmiotem niefinansowym jest także podmiot o charakterze non-profit, który podlega zwolnieniu z podatku dochodowego.
Podmioty uznawane za Pasywne podmioty niefinansowe to podmioty, których ponad 50% dochodów ma charakter inwestycyjny i jednocześnie, które nie są notowane na giełdzie lub nie są powiązane z podmiotem notowanym na giełdzie, jak również nie są podmiotami o charakterze non-profit.
Instytucja finansowa zwolniona z wykonywania obowiązków wynikających z FATCA np. na podstawie Załącznika II do umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA.

Podmioty uznawane za Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcę to:

  1. rządy państw oraz podległe im jednostki organizacyjne a także jednostki samorządu terytorialnego, oraz należące do rządów i samorządów w całości agencje i inne jednostki sektora finansów publicznych
  2. organizacje międzynarodowe oraz agencje i inne jednostki organizacyjne w całości należące do tych organizacji
  3. banki centralne
  4. fundusze emerytalne lub podmioty zarządzające tymi funduszami
  5. podmioty będące Instytucją Inwestycyjną w rozumieniu FATCA, pod warunkiem, że każdy z bezpośrednich udziałowców oraz wierzycieli uprawnionych do odsetek jest Instytucją Depozytową lub posiada status Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcy
Instytucja Finansowa niezgodna z regulacjami FATCA, tj. Instytucja Finansowa z państwa, które nie podpisało IGA (umowy z rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki wdrażającej ustawodawstwo FATCA), która nie podpisała jednocześnie umowy cywilnoprawnej z IRS w zakresie FATCA oraz Instytucja Finansowa z państwa, które podpisało IGA, jednak stwierdzono wobec tej Instytucji Finansowej znaczącą niezgodność z wymogami IGA. Wyłączone Instytucje Finansowe nie są wymienione na Portalu IRS.

Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:

  1. posiada amerykańskie obywatelstwo,
  2. uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
  3. dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
  4. spełniła test długości pobytu, to znaczy:
  5. osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
  6. liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.

Oświadczenie FATCA

Czy jesteś podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki?

9-cyfrowy amerykański numer identyfikacji podatkowej (TIN)

Podmiot przeze mnie reprezentowany jest (prosimy o zaznaczenie jednego pola):

Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący instytucją finansową, posiada następujący status dla celów FATCA:

Prosimy o podanie numeru GIIN

Podmiot przeze mnie reprezentowany (niebędący instytucją finansową) posiada następujący status w rozumieniu umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA:

Podmiot przeze mnie reprezentowany, będący pasywnym podmiotem niefinansowym

  1. informacje zawarte w przedstawionych przeze mnie dokumentach są zgodne ze stanem faktycznym i prawnym,
  2. jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:

  1. Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
  2. Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
  3. Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:
    1. posiada amerykańskie obywatelstwo,
    2. uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
    3. dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
    4. spełniła test długości pobytu, to znaczy:
    5. osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
    6. liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.
    Szczegółowa definicja podatnika Stanów Zjednoczonych, wraz ze stosownymi włączeniami z tej definicji, jest zawarta w przepisach Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych (ang. Internal Revenue Code).
  4. W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
  5. Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
  6. Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.

Toyota Bank Polska S.A. („Bank”) informuje, że:

  1. Zgodnie z art. 4 ust. 1 lit. a umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA („Umowa”) złożenie oświadczenia o posiadaniu statusu Szczególna osoby amerykańska lub Pasywny podmiot niefinansowy posiadający beneficjenta rzeczywistego będącego obywatelem lub rezydentem podatkowym Stanów Zjednoczonych Ameryki, nakłada na Bank obowiązki sprawozdawcze w zakresie przekazywania do organów administracji podatkowej Stanów Zjednoczonych Ameryki (za pośrednictwem organów podatkowych Rzeczypospolitej Polskiej) danych dotyczących rachunku i jego Posiadacza, wskazanych w art. 2 ust. 2 lit. a Umowy (w tym wielkości posiadanych aktywów).
  2. Niezależnie od złożenia oświadczenia odmiennego niż wskazane w pkt 1 powyżej, Bank zobowiązany jest do weryfikacji wiarygodności oświadczenia. W przypadku stwierdzenia przesłanek poddających w wątpliwość wiarygodność oświadczenia, Bank zobowiązany jest do wykonania obowiązków sprawozdawczych wskazanych w pkt 1 powyżej. W celu weryfikacji wiarygodności oświadczenia Bank może wystąpić z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów wymaganych do weryfikacji.
  3. W przypadku zmiany statusu wskazanego w oświadczeniu, Klient jest zobowiązany złożyć kolejne oświadczenie zgodne z nowym stanem faktycznym i prawnym.
  4. Niniejsze oświadczenie zachowuje swoją ważność do momentu złożenia kolejnego oświadczenia.
  5. Złożenie oświadczenia zawierającego nieprawdziwe informacje jest czynem zagrożonym karą na podstawie ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz.U. 1997 Nr 88 poz. 553) wynoszącą do 3 lat pozbawiania wolności.

Poprzez instytucje finansowe rozumie się:

  1. Banki lub inne podmioty przyjmujące depozyty w toku działalności bankowej lub podobnej działalności
  2. Zakłady ubezpieczeń na życie, oferujące ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym
  3. Fundusze inwestycyjne
  4. Podmioty przechowujące aktywa w imieniu innych podmiotów (np. domy maklerskie)
Oznacza spółkę lub inny podmiot posiadający siedzibę w Stanach Zjednoczonych Ameryki lub podmiot założony / działający zgodnie z prawem Stanów Zjednoczonych Ameryki z wyłączeniem kategorii wskazanych jako Osoba Amerykańska inna niż Szczególna Osoba Amerykańska opisanych w części II pkt. 3 poniżej.

Rozumie się przez to podmiot, który spełnia przesłanki wskazane w pkt 1 niniejszego Załącznika, jednakże jest wyłączony z FATCA na podstawie kwalifikacji jako:

  1. podmiot notowany na rynku giełdowym lub podmiot powiązany z takim podmiotem,
  2. bank amerykański,
  3. organizacja zwolniona z podatku na podstawie przepisów amerykańskich,
  4. podmiot administracji federalnej lub stanowej,
  5. amerykańska spółka inwestycyjna,
  6. dealer papierów wartościowych lub broker,
  7. fundusz typu trust, zwolniony z podatków w Stanach Zjednoczonych Ameryki.
Podmioty uznawane za Aktywny podmiot niefinansowy to podmioty, których ponad 50% dochodów ma charakter inny niż dochody inwestycyjne. Dochodem o charakterze inwestycyjnym są dywidendy, odsetki, ekwiwalenty dywidend i odsetek, czynsze i opłaty licencyjne inne niż wynikające z aktywnego prowadzenia działalności gospodarczej, zyski ze sprzedaży majątku generującego dochody o charakterze inwestycyjnym (np. zyski ze sprzedaży akcji), zyski z transakcji na instrumentach pochodnych, zyski z tytułu różnic kursowych oraz kwoty uzyskane na podstawie umów ubezpieczenia o charakterze inwestycyjnym. Aktywnym podmiotem niefinansowym jest także podmiot notowany na giełdzie lub powiązany z takim podmiotem (50% udziałów lub akcji w Posiadaczu rachunku jest bezpośrednio bądź pośrednio posiadanych przez podmiot notowany na giełdzie, Posiadacz rachunku posiada bezpośrednio lub pośrednio 50% udziałów lub akcji w podmiocie notowanym na giełdzie lub jeden podmiot posiada bezpośrednio lub pośrednio 50% udziałów lub akcji zarówno w Posiadaczu rachunku, jak i w podmiocie notowanym na giełdzie. Aktywnym podmiotem niefinansowym jest także podmiot o charakterze non-profit, który podlega zwolnieniu z podatku dochodowego.
Podmioty uznawane za Pasywne podmioty niefinansowe to podmioty, których ponad 50% dochodów ma charakter inwestycyjny i jednocześnie, które nie są notowane na giełdzie lub nie są powiązane z podmiotem notowanym na giełdzie, jak również nie są podmiotami o charakterze non-profit.
Instytucja finansowa zwolniona z wykonywania obowiązków wynikających z FATCA np. na podstawie Załącznika II do umowy z dnia 7 października 2014 r. między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki w sprawie poprawy wypełniania międzynarodowych obowiązków podatkowych oraz wdrożenia ustawodawstwa FATCA.

Podmioty uznawane za Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcę to:

  1. rządy państw oraz podległe im jednostki organizacyjne a także jednostki samorządu terytorialnego, oraz należące do rządów i samorządów w całości agencje i inne jednostki sektora finansów publicznych
  2. organizacje międzynarodowe oraz agencje i inne jednostki organizacyjne w całości należące do tych organizacji
  3. banki centralne
  4. fundusze emerytalne lub podmioty zarządzające tymi funduszami
  5. podmioty będące Instytucją Inwestycyjną w rozumieniu FATCA, pod warunkiem, że każdy z bezpośrednich udziałowców oraz wierzycieli uprawnionych do odsetek jest Instytucją Depozytową lub posiada status Zwolnionego Uprawnionego Odbiorcy
Instytucja Finansowa niezgodna z regulacjami FATCA, tj. Instytucja Finansowa z państwa, które nie podpisało IGA (umowy z rządem Stanów Zjednoczonych Ameryki wdrażającej ustawodawstwo FATCA), która nie podpisała jednocześnie umowy cywilnoprawnej z IRS w zakresie FATCA oraz Instytucja Finansowa z państwa, które podpisało IGA, jednak stwierdzono wobec tej Instytucji Finansowej znaczącą niezgodność z wymogami IGA. Wyłączone Instytucje Finansowe nie są wymienione na Portalu IRS.

Pojęcie podatnika Stanów Zjednoczonych Ameryki powinno być interpretowana zgodnie z przepisami Kodeksu Podatkowego Stanów Zjednoczonych Ameryki (ang. Internal Revenue Code), zgodnie z którym podatnikiem Stanów Zjednoczonych Ameryki jest w szczególności osoba fizyczna spełniająca co najmniej jeden z warunków wymienionych poniżej:

  1. posiada amerykańskie obywatelstwo,
  2. uzyskała prawo stałego pobytu w Stanach Zjednoczonych przez dowolny okres w danym roku podatkowym (jest posiadaczem tzw. Zielonej Karty),
  3. dokonała wyboru rezydencji amerykańskiej dla celów podatkowych po spełnieniu warunków przewidzianych w przepisach Stanów Zjednoczonych Ameryki,
  4. spełniła test długości pobytu, to znaczy:
  5. osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki przez co najmniej 31 dni w ciągu roku podatkowego i, jednocześnie
  6. liczba dni, w których osoba ta przebywała w Stanach Zjednoczonych Ameryki w ciągu bieżącego roku i 2 poprzednich lat kalendarzowych wynosi co najmniej 183 dni. Ustalając liczbę dni pobytu stosuje się mnożnik 1 dla liczby dni pobytu w roku bieżącym, 1/3 dla dni pobytu w roku poprzednim i 1/6 dla dni pobytu dwa lata wstecz.

Oświadczenie CRS

Oświadczam, że posiadam następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)

Polska

Prosimy o potwierdzenie, że nie jest Pan/Pani płatnikiem podatków w Polsce?

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej

) Beneficjent rzeczywisty


Aktualne miejsce zamieszkania

Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)

Polska

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej
Nazwa podmiotu kontrolowanego

Oświadczenie

Oświadczam, że posiadam następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)

Polska

Prosimy o potwierdzenie, że nie jest Pan/Pani płatnikiem podatków w Polsce?

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej

) Beneficjent rzeczywisty


Aktualne miejsce zamieszkania

Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)

Polska

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej
Nazwa podmiotu kontrolowanego

Oświadczenie

Oświadczenie CRS

Oświadczam, że podmiot przeze mnie reprezentowany posiada następujący status w rozumieniu Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami („CRS”):

Podmiot przeze mnie reprezentowany posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)


Polska

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej

) Beneficjent rzeczywisty


Aktualne miejsce zamieszkania

Beneficjent posiada następujące rezydencje podatkowe (nie dotyczy USA)

Polska

Inne kraje rezydencji podatkowej (nie dotyczy USA)

Jestem rezydentem podatkowym w następujących krajach:

) Kraj rezydencji podatkowej
Numer identyfikacji podatkowej w kraju rezydencji podatkowej (TIN)
Dodaj kraj rezydencji podatkowej

Usuń kraj rezydencji podatkowej
Nazwa podmiotu kontrolowanego
Dodaj beneficjenta

Usuń beneficjenta

Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

Bank, SKOK, zakład ubezpieczeń na życie, dom maklerski, fundusz inwestycyjny, fundusz emerytalny lub inny podmiot prowadzący analogiczną działalność, tj. działalność w zakresie:
  • - przyjmowania depozytów,
  • - oferowania ubezpieczeń z elementem inwestycyjnym,
  • - przechowywania aktywów na rzecz innych osób,
  • - inwestowania, zarządzania lub administrowania środkami finansowymi innych osób.
Wskazane wyżej warunki spełniają m.in. następujące podmioty:
  • - Bank (w tym bank spółdzielczy),
  • - SKOK,
  • - Zakład ubezpieczeń na życie,
  • - Dom maklerski,
  • - Fundusz inwestycyjny,
  • - Fundusz emerytalny,
  • - Trust.
Podmiot niebędący instytucją finansową, który jest notowany na rynku giełdowym lub jest powiązany w rozumieniu CRS (50% udział bezpośredni lub pośredni w podmiocie składającym oświadczenie ma podmiot notowany na giełdzie, podmiot składający oświadczenie posiada taki udział w podmiocie notowanym na giełdzie lub też jeden podmiot posiada taki udział w podmiocie składającym oświadczenie i podmiocie notowanym na giełdzie). Wskazane wyżej warunki spełniają m.in. następujące podmioty:
  • - Spółka notowana na giełdzie w Polsce lub w innym kraju,
  • - Podmiot należący do grupy kapitałowej, w której podmiot dominujący jest notowany na giełdzie w Polsce lub innym kraju.
Podmiot niebędący instytucją finansową, posiadający jeden z poniższych statusów:
  • - instytucji rządowej,
  • - banku centralnego,
  • - organizacji międzynarodowej.
Wskazane wyżej warunki spełniają m.in. następujące podmioty:
  • - Organy administracji rządowej, agencje rządowe, jednostki samorządu terytorialnego,
  • - Narodowy Bank Polski lub bank centralny innego kraju,
  • - ONZ, NATO.
Podmiot niebędący instytucją finansową, u którego ponad 50% dochodów brutto w poprzednim roku kalendarzowym miało charakter aktywny (tj. inny niż dochody o charakterze inwestycyjnym takie jak odsetki, dywidendy, przychody ze sprzedaży papierów wartościowych, z instrumentów pochodnych, z funduszy inwestycyjnych etc.) oraz ponad 50% aktywów posiadanych przez ten podmiot w poprzednim roku kalendarzowym stanowiły aktywa, które generują dochód aktywny. Do tej kategorii zaliczają się również: podmioty wykonujące działalność charytatywną, zwolnione w kraju swojej siedziby z opodatkowania. Wskazane wyżej warunki spełniają m.in. następujące podmioty:
  • - Spółka prowadząca działalność handlową, produkcyjną lub świadcząca usługo z siedzibą w Polsce lub w innym kraju,
  • - Organizacje charytatywne.
Podmiot niebędący instytucją finansową, posiadający siedzibę w Polsce lub w innym kraju, nie zaliczający się do żadnej z kategorii Aktywnego Podmiotu Niefinansowego wskazanych powyżej. Do tej kategorii zaliczają się również podmioty inwestycyjne (np. fundusze, trusty) z krajów, które nie przystąpiły do CRS (np. USA). Wskazane wyżej warunki spełniają m.in. następujące podmioty:
  • - Spółka (istniejąca dłużej niż 24 miesiące), nieprowadząca rzeczywistej działalności gospodarczej, osiągająca jedynie dochody inwestycyjno-oszczędnościowe,
  • - Spółka działająca na zasadach holdingu, która jest właścicielem instytucji finansowych,
  • - Fundusz inwestycyjny lub trust z USA.

Oświadczenie PEP

Oświadczam, że jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczam, że jestem członkiem rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczam, że jestem osobą znaną jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczenie o źródle pochodzenia wartości majątkowych

Oświadczam, że wartości majątkowe angażowane w ramach moich stosunków umownych z Toyota Bank Polska SA, pochodzą z:

Oświadczenie o źródle pochodzenia majątku

Oświadczam, że cały majtek pozostający w mojej dyspozycji pochodzi z:

Oświadczam, że jestem osobą zajmującą eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczam, że jestem członkiem rodziny osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczam, że jestem osobą znaną jako bliski współpracownik osoby zajmującej eksponowane stanowisko polityczne

Oświadczenie o źródle pochodzenia wartości majątkowych

Oświadczam, że wartości majątkowe angażowane w ramach moich stosunków umownych z Toyota Bank Polska SA, pochodzą z:

Oświadczenie o źródle pochodzenia majątku

Oświadczam, że cały majtek pozostający w mojej dyspozycji pochodzi z:

Dziękujemy za wypełnienie wniosku.
Potwierdzenie wysłania wniosku zostało wysłane na Twój adres e-mail.
Co dalej?

Wniosek złożony
dziękujemy!

Zadzwonimy w celu
potwierdzenia wniosku.

Dostarczymy
umowę do podpisania

Wniosek złożony
dziękujemy!

Dostarczymy
umowę do podpisu

Wyślemy
SMS z potwierdzeniem
uruchomienia produktu

Być może zainteresuje Cię również
Dowiedz się więcej
0 Podstawowe dane
1 Dane osobowe
2 Nasze konto
2 Zgody i oświadczenia
0 Podstawowe dane
1 Dane osobowe
1 Nasze konto
2 Zgody i oświadczenia
0 Podstawowe dane
1 Dane osobowe
2 Nasze konto
3 Zgody i oświadczenia
Toyota Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, 02-676 Warszawa, ul. Postępu 18b, jest spółką zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000051233; NIP: 521-30-92-922; kapitał zakładowy w wysokości 284 163 300 zł, wpłacony w całości.